kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

jb~hj


این چیه؟؟؟؟؟؟ ترولم اینهمه بدجنس؟؟؟؟؟؟

جاستین  دنت وری .... ای لاو یو تو... 



نظرات 5 + ارسال نظر
yeganeh-k.c یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:46

شلام گلم الان شما غزل هستی یا غزال؟؟؟ غزل رفته؟ شما غزل جدیدی یا غزاااالی؟ من گیج شدم

Man hamun Ahoo hastam azizam

هدیه یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:42

عالیه .....عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــی....من خیلی از جاستین بدم میاد
با توجه به قوانین طلاییه استاد هیون با هیچ کس در هیچ زمینه ای قابل مقایسه نیست

الهی... افرین..من فدای این استادم بشم که گفته هاش همش یاد میاره چگگگده هیونو میدوستم....
مرسی هدیه ی عزیزم.
اصلا از استاد دمیگی من فررررررررررررررتتت میشم... اونقده که عاشقشم

Arezoo K.C یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 14:18

ایـــــــــــــــــــــــول همینه خودشه!!!! خیلی باحال بود.. ممنون

خواهش میشه ارزوی عزیز.

darya k.c یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 13:37 http://shinergirls.mihanblog.com

خیلیییییییی باحال بود غزال من از جاستین متنفرم
مرسییییییییی عزیزم

ای بابا.جاستینم خوبه دریا جان.
خواهش میکنم.

haniiiiiiiii یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 12:20


ابجی این یکیو انصافا خووووووووووووووب اومدی
خیلی باحال بود
وبت خیلی خیلی باحاله
بازم میام اما فعلا

مرسی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد