kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

We Got Married Ep8

اومدم با قسمت هشتم برنامه ما ازدواج کردیم


برید دانلود کنید و لذت ببرید تو این قسمت میرن خونشون



Download Episode8 Part 1



Download Episode8 Part 2



Download Episode8 Part 3



Download Episode8 Part 4


اینم عکس مربوط به این قسمت




نظرات 8 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 21:12 http://korean-ss501story.mihanblog.com

خب عزیزم میتونی یه وب به من معرفی کنی که فقط درباره ی هیون باشه و زود هم اپ بشه؟ شما کی برمیگردین؟ من واقعا از بسته شدن این وب خیلی ناراحت شدم اون از هیونولوژی اینم از این وب

http://ss501.persianfanclub.com/
http://ss501-irfans.mihanblog.com/
بیا عزیزم این آدرس دو تا از سایتایی که خودم قبلا هیونو باهاشون پیگیری میکردم مال دابل اند همه چی رو هم میزارن
ناراحت نباش ایشالا زود برمیگردیم

عسل سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 16:25 http://korean-ss501story.mihanblog.com

زهرا جان شما و نویسنده های دیگه میتونن اپ کنن؟ تو جای دیگه ای نویسنده هستی؟ میتونی اگه جای دیگه ای هستی ادرسشو به من بدی ؟ اگه نیستی میخوای جای دیگه ای نویسنده باشی؟ اگه میخوای بگو تا ادرس یه وبو که درباره ی هیونه و نویسنده میخواد رو بهت بدم

نه عزیزم من فقط با مهسا کار میکنم من به مهسا مدیونم اصلا دلم نمیخاد با کس دیگه ای کار کنم ببخشید که ناامیدت کردم ولی امیدوار باش ایشالا مهسا میاد شماها هم صبر داشته باشید واقعا برای منی که خیلی زیاد هم نبودم سخت بود و احتیاج به استراحت دارم چه برسه به مهسا که یکسال و خورده ایه داره تلاش میکنه پس یه ذره به ما وقت بدید نه اینکه خودمون دلمون نخادا برا اینکه به دوستمون مهسا جان یه فرصت بدیم هیچ مدیری به خوبی مهسا من تو وبا ندیدم

حدیث سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 10:57

زهرامیتونی بیای یاهو؟

اومدم نبودی

نسیم سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 10:54


همه دارن میرن.........ما چیکار کنیم

هیشکی دلش نمیخاد بره اینطوری هم فکر نکنید همه ما دلمون میخاد پس یه کم زمان بدید و اینقدر مهسا رو تو فشار نذارید بخدا گناه داره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 01:40

زهرا جون توروخدا تو و نویسنده های دیگه مهسارو راضی کنین که برگرده یا حداقل بزاره که بقیه ی نویسنده ها اپ کنن توروخدا
توروخدا تو بگو مهسا چرا وبو بست وحتی نمیزاره نویسنده های دیگه اپ کنن.چرا؟
بخدا دارم ا ناراحتی دیونه میشم..خیلی خیلی ناراحتو مهسا حتی جواب کامنتارو هم نمیده
بخدا من هر نیم ساعت میام به وب سر میزنم به این امید که شاید مهسا دوباره وبو باز کرده باشه یا حداقل گذاشته باشه نویسنده های دیگه اپ کنن

منم سر میزنم و دلم میخاد عزیزم ولی باید به مهسا حق بدید پشتشو خالی کردید با این حرفا بنظرت کسی امید پیدا میکنه که برگرده؟تو بودی میکردی این کارو؟بهش زمان بده حق بده آدم باید تو مشکلات با دوستاش باشه نه اینکه جبهه بگیره یه کم تحمل کن همه چیز درست میشه ایشالا

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 23:30

زهراجون توروخدا قسمت میدم که مهسارو راضی کنی که حداقل تو بچه های دیگه اینجا اپ کنی....

ایشالا ولی مهسا آدم بی مسئولیتی نیست فقط خواهشا این حرفا رو در موردش نزنید

atena k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 22:45

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مرسی زهرا جون..کاش میشد حداقل شماها آپ کنین....حیفه بخدا این همه زحمت کشیدین تا اینجا رسیده

خواهش میکنم عزیزم...ایشالا مهسا برمیگرده شما ها هم باید پشتش باشید ما به جز نویسنده بودن و خواننده بودن اینجا دوستای هم هستیم دوستا باید تو مشکلات پشت هم باشن نه اینکه فقط به فکر خودشون باشن

raha.k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 22:25

مرسی زهراجون..شماها اپ میکنید؟

خواهش میکنم...هنوز نه این پستم چون قبلا گذاشته بودم اومد بالا ولی ایشالا زودی برمیگردیم ناامید نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد