kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

GOODBYE POST


سلام به همه ی طرفدارای هیون و دوستان عزیز





امیدوار بودم هیچوقت به جایی نرسم که مجبور به گذاشتن این پست بشم ولی همیشه شرایط اونجوری که ادم میخواد باقی نمیمونه
به هر حال به خاطر همین شرایط و یک سری مشکلات که به وجود اومده برخلاف میلم دیگه نمیتونم توی این وب پست بذارم و به کارم ادامه بدم
گرفتن این تصمیم برای خودم خیلی سخت بود، چون براش خیلی زحمت کشیدم و لحظه ها و خاطرات خوبی هم باهاش داشتم ولی گله و منتی ندارم چون هر کاری انجام دادم به عنوان طرفدار کیم هیون جونگ و بخاطر اون انجام شد

امیدوارم این وب چون به عنوان وب طرفدارای هیون هست همیشه موفق باشه و بتونه افراد بیشتری رو با شخصیت و کارهاش آشنا کنه
البته من همچنان به کارم با قدرت بیشتر ادامه میدم و سعی میکنم نام IR-HENECIA
رو بالا ببرم 

بچه ها می تونید از این صفحه هم بازدید کنید:
https://www.facebook.com/yogi.hykjh?ref=tn_tnmn


نظرات 22 + ارسال نظر
yeganeh-k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 02:12

اون یکی اسمه که gAZale اون کیه پس اون تونیستی که خاله هستی؟؟؟؟

yeganeh-k.c یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:36

غزل جان خاله یگلم عزیزه دل خاله چی شده اخه چرا این مدت همش اینطوری وب ازاده ک رفت یه هفته وب اپ نشد حالا تو هم داری میری اخه چرا گلم چی شده فدات شم...دیگه هیچ وقت نمیای اپ کنی؟ و یا نمای یاهو بحرفیم؟؟؟؟ چرا اخه گریه دارم بد جوری

عزززززززیزززززززززززم!!!..ناراحت نباش عزیزدلم!!!
اینجا نیستم متاسفانه!
ولی یاهوو هستم عزیزم!!!مگه میشه نباشم!!!ک ک ک

asalhyuni_K.C یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:10


غززززززززززززل جون نظر منو تایید نمیکنی؟

عسلللللللللللللل!!!!!!
نمیدونم چرا کامنتت نیست!!!!!!!!!!!
شاید اشتباهی!!!!حذفش کردن!!!
ببخشید...من معذرت میخوام عزیزم!

Kim Aida یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:19 http://kpop-fans.com

غزل جون دلم برات تنگ میشه ولی برات آرزوی موفقیت میکنم خیلی دوست دارم چون تو هم هیونو خیلی دوس داری

ای جانم آیدا!!!!
واقعا ازت ممنونم بابت کارات!!!بووووووس

darya k.c شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 19:01 http://shinergirls.mihanblog.com

غزللللللل یعنی چی اگه توبری کی بشه سوگلی من اگه تو بری من کیو اذیت کنم اگه توبری کی برامون خبرای خوب خوب بذاره اگه تو بری دریا میمیره اگه توبری دریا هم میره اخه چرا ارامدخت رفت شکیبا رفت تو هم رفتی بعد مشکلات دخترخالم مشکلات دوستم گریه های من دیگه عادت دارم همه منو ترک کردن دیگه کسی نبود که درکم کنه
ممنون از این که این مدت بودی ممنون از این همه زحمتات هیون باید به داشتن فنی مثل تو افتخار کنه اف سه شما بهترینین تو هم همیشه سوگلی من میمونی

ای جونمممممممممممممممم....
عزیزم عصر که باهم حرف زدیم{چشمک}
اف چی؟؟؟:))
ببخشید نمیدونم کی بدون اجازه کامنت من رو تایید کرده بود!!!بووووووس

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 16:53

نمیتونم هیچی بگم ..ای کاش اینکارو نمیکردی ..ای کاش حداقل کمتر پست میزاشتی ولی خداحافظی نمیکردی...چون فکر میکنم در هر شرایطی هم بوده باشی اینکار درست تر بود چو تو همیشه هنسیا هستی ..همیشه همیشه دوست دارم..
از ته قلبم از اعماق وجودم امیدوارم دیگه همچین پستی تو این وب نبینم

گذاشتن این پست و گرفتن این تصمیم راحت نبوده،هنوزم هنسیا هستم و به کارم حتی با قدرت بیشتر ادامه میدم ،مرسی

GhAzAl شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 10:55

اجی من همیشه دوست دارم... از این که همیشه هوامو داشتی ممنونم. موفق باشی.فایتینگ.

Fatima_K.C جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:35 http://Ss501Daily.com/

ای وای چرا
مووفق باشی آبجی... چه یهویی چه اتفاقی افتاده

هیچی عزیزم ... ممنون تو هم همینطور

Zahra-k.c جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:10 http://hyunfans.blogsky.com

غزل جونم آخه چرا؟دلم برات تنگ میشه فقط میتونم آرزو کنم یه روز اون مشکل برطرف بشه و تو رو دوباره اینجا ببینم عزیزم میدونم برات سخت بوده ایشالا این دوران سخت تموم بشه و تو بیای.چرا تو؟تویی که منو با این بچه ها آشنا کردی میدونم اون روز خیلی سریع برمیگرده من امیدوارم برا همین نه ازت خدافظی میکنم نه این پستو چشمم میبینه همیشه بعد از هر سختی ای خوشی هست برای اون روز خوش دعا میکنم اگه قابل باشم

زهرا اینجا بودن برای تو بهتره تا من

raha.k.c جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:09

غزل جونم فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

فایتییییییینگ

mahsa جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:49 http://hyunfans.blogsky.com

موفق باشی غزل جان و به همه آرزوهات برسی

ممنونم...

zahra جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:43

azizaaam kheili narahat shodam delam barat tang mishe.... omidvaram harja hasti shado salem bashi..... age tonesti khob hadeaghal gahi bia

مرسی لطف داری و همچنین عزیزم

حدیث جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:19

غزل خییییلی دلم برات تنگ میشه!ای کاش نمیرفتی!

منم همین طور

haniyeh جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:10

غزززززززززله مامان نمی دونم چی بگم فقط سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد

بعضی وقتا سکوت بهتر از هر حرفیه مامان جون

jani.k.c جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:09

نه اووووووونی جوووووونم چراااخه؟!من دلمممم برات تنگ میشه چکارکنممم حالا؟!ای باباااااا چرا اینطوری شده؟!اگه کسی ازیتتکرده بگوووو میدونممم چکارش کنمم

آجیییییییییی....تو جانان خودمی!!!!واقعا ازت ممنوم که مثل همیشه هوام رو داری و ازم حمایت میکنی!!
اون صفحه اف بی رو خودم آپ میکنم...سرعتش خیلی بالاست..:))
ما از طریق اس ام اس هم در ارتباطیم عزیزم!!
آجی بامعرفت من...
کسی که اذیتم کرده رو ولش کن خوش باشه!:))

Negar جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:59

غزل جون
من مدت کمیه که به این فن کلاب میام و تازه با همتون آشنا شدم...واقعا خیلی شوکه شدم که پست خداحافظیتو دیدم...بابت پستای قشنگت ممنون...ایشاله همیشه خوشحالو موفق باشی تو همه مراحل زندگیت

ممنون نگار جان و همچنین تو هم موفق باشی، خواهش میکنم

marziye جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:40

دلم برات تنگ میشه دکتر غزل........پس ما از کجا ادرس مطبت رو بفهمیم بیایم پیشت مجانی معالجه مون کنی؟؟؟؟
اون صفحه ف.ی.س ب.و.ک رو اپ میکنی غزل جوووووونم؟؟؟؟

اره عزیزم اون اپ میشه، منم همینطور همین دورو ورا هستم

Arezoo K.C جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:34

آخی عزیزم...درک میکنم.. یعنی دیگه نمیبینیمت؟؟ منو یادت نره امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی..دکتر شدنت رو ببینم..

عزیزم توی صفحه ای که لینکشو گذاشتم هستم، باشه ارزو جون مرسی تو هم همینطور...

azadeh f3 جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:18 http://hyunology.blogfa.com

ghazaaaaaaaaaal :(
Hichvaght fekr e ino nemikardam...fekre poste khodahazefie ostad ro mikardam ama khodahafezie to ro na...
Heyf...

چه حس متقابلی داریم من و تو سونبه این روزا!!!...
هم من تو رو درک کردم هم تو منو...
الان هیچی ندارم بگم...خدافظی استاد!!!؟ک ک ک فعلا که من زودی رفتنی شدم!!!....
چه حسی دارم با جواب دادن این آخرین کامنت ها!!!!..........

razie جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:11

غزل اخه تو چرا؟پس f3همیشگیه شما چی شد؟ولی مطمئن یه دلیل قانع کننده دارید ولی خیلی ناراحت شدم کاشکی بودیمیشه یکم بیشتر فکر کنی؟

عزیزم تصمیم اسونی نبوده ، مرسی که درک میکنی

حدیث جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:00

غزل الان اومدم پستتودیدم شکه شدم!اخه چراااا؟چرامیخوای بری؟

گفتم که به خاطر یه سری مشکلات!!!!

raha.k.c جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 19:55

یعنی چی غزل یعنی دیگه نمیای؟اخه چرا؟چرا این چند ماه همش خبرای بد داریم

اینجا نه عزیزم، به خاطر یه سری مشکلات :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد