kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Temporarily Closed


بچه ها من یه مدت نیستم نتم قطعه میخوام آنتنمو عوض کنم تا یه مدت هم وب آپ نمیشه (نویسنده ها هم آپ نکنن کامنتاتونم تایید کنین)

بعدش انفجاری برمیگردم خیییییلی خیییییلی دلم براتون تنگ میشه حواستون به هیون باشه تا برگردم کیمز کلاب بازه اونجا می تونید پست بذارید،(هیچوقت یادتون نره هیچکس به اندازه ما هیونو دوس نداره و نمیتونه تا این حد حمایتش کنه)

مهرسا:بچه ها من نیستم منم میرم تنهاتون میذارم روقلبتون پا میذارم فقط یادتون نره مهرسا چقدر بلا شده خوشکل خوشکلا شده

KIM HYUN JOONG K-POP HERO FOR EVER



نظرات 25 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:31

سلام اجی مهسای خودم پس این مدت که نبودی اینجا مشغول بودی بازم وبت خوشکله بووووووووووووووووس مرسی

MAHAK پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 04:32

سلام.ای خدا چ شانسی دارم من...تازه پیداتون کردم...هی زندگی...اکشال نداره...زود برگردین...خوف؟؟

عسل یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 16:24 http://korean-ss501story.mihanblog.com

تو رو خدا زود برگردین هیچ وبی مثه وب شما بروز نیست

aiida یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 03:03

من یه مدته اینجا رو پیدا کردم فوق العاده به روز و دقیق اگه یه صفحه هم توفیس بوک بذاری راحتتر می تونیم هنه باهم اشنا شیم امیدوارم زود زود برگردی

asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:06

خوبیه چن تا نویسنده به اینه که اگه یه نفر نباشه اون یکی وب و اداره کنه
خوب چرا بقیه نباید نویسندگی کنن؟؟!!!!!

نسیم شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 11:47

سسسسلام

حالا ما باید کجا بریم...

darya k.c شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 11:38 http://shinergirls.mihanblog.com

زودبرگردیدا دریا بدون شما طاقت نمیاره میره معتاد میشه ها باشههههه مهسا جونی ؟
مهرسا هم نیست از طرف من بهش بگو خیلی خوشحالم پیدات کردم مامان مهرسا خخخخخخخ

ala شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:11

na man mi apam shitoneye inja manam

آپ نکنیاااااااااااااااااااااااا

atena k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:56

زود برگردین تروخدا...فااااااااااااااااایتینگ

چشم حتما

atena k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:44

کی برمیگردین؟؟؟؟اتفاقا من میخوام برم مسافرت غصم بود چجوری بدون شماها و اینجا طاقت بیارمکی برمیگیردین دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا از مسافرت برگردی ما هم برگشتیم

Kim Aida جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:42 http://kpop-fans.com

هعی با قدرت برگردین فایتینگ...!!!
خالا ما با لحظه لحظه اخبار هیون چی کار کنیم؟

برای همیشه نمیریم فدات شم از فن کلابای دایل اس دنبال کنین هیونو تا نتمو درستش کنم

marziye جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:41

عزیزم قول میدی برگردی؟؟؟؟
میشه ادرس یه فن کلاب ار دبل اس یا سایت خراجی که در مورد هیون باشه رو بهم بدی.....

قول میدم آجی اینو داشته باش:
http://obsesswithss501.wordpress.com/
ولی فن کلابا دیر به دیر آپ میکنن

[ بدون نام ] جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:15

مهساجونم یه هفته بیشتر که نمیشه نشههه تو روخدااا..راسی مهساجون از کدوم سایت این مطالب جدید رو میزارن اکه میشه بهم بکی تا درنبودتون مطالب رو تو کلاب بزارم

چرا اسمتو نزدی عزیزم؟ سعی می کنم بیشتر نشه

مائده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:14

اونی جونم دلمون برات تنگ میشه.ایشا...پرقدرت تر برمیگردین!

حتما مائده جان

yeganeh-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:09

اونی مهسا فدات شم الهی بهت حق میدم اجا اجا فایتینگ.....فقط قسم دوریتونه و بی خبری از هیون هیچ وبی مث شما اخبار هیونو نمیزاره ..دیونه میشم یه هفتروو..هعیی...هر جا هستی سلامت باشی اونی..منتظرتیم..برگردیاااا....بوس بوس

مرسی از لطفت آجی چشم حتما بر میگردیم

سارا3 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:33

اجی ی ی ی...زووووووووود برگردید...دلم تنگ میشه....تا مهر برمیگردید؟؟؟؟؟؟؟

خیلی زودتر از مهربرمی گردیم

ارزو جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:16

عزیزم میشه یه فنکلاب خوب دیگه رو بهم معرفی کنی تا من تو این یه هفته اخبار و از اونجا پی گیری کنم؟

فن کلاب دیگه ای نیس عزیزم ولی شاید فن کلابای دایل اس بتونن بروز رسانی کنن

حدیث جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:45

اخه من با یه هفته بی خبری ازهیون چیکارکنم؟کاشکی حداقل نویسنده های دیگه اپ میکردن!خیییییلی دلم برای کی پاپ هیروتنگ میشه

ما هم دلمون تنگ میشه ولی به زودی میایم

yeganeh-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:20

اونی مهسا من 3 روز نبودم چی شده اخه؟ من دلم بدون کی پاپ هیرو میگیره اخه خووووو... نمیشه بچه های دیگه اپ کن این طوری یه هفته بی خبر از هیون چه کنم من اخه ؟؟؟؟؟؟

واقعا معذرت میخوام جبران میکنم این غیبتو

کیم شهره جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:15

آدرس کیمز کلاب لطفاً؟

http://camp-friendly.mihanblog.com/

raha.k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:04

چرااااااااهیچ کدوم از بچه ها اپ نمیکنن؟وای از الان دلم گرفت

اینجوری بهتره خودمم ناراحتم ولی چاره ای نیس

mery جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:00

کی میاین؟ کجامیرین؟ چرا؟حداقل نویسنده های دیگه اپ کنن میشه دقیقابگین کی میان؟ماتواین مدت ازکجاخبراروبگیریم؟خیلی ناراحتم

زود بر میگردیم عزیزم همش یه هفته س

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:35

مهسا منم تازه انتنمو عوض کردم تا راحت بیام ببینم چه خبره حالا اینطوری شد؟ولی طوری نیست ما صبر میکنیم.مهسا راستی کلاب جی وای جی چی اونجا رو غزل اپ میکنه؟اخه چرا نویسنده ها دیگه اپ نکنن

جی وای جی رو از کتابخونه آپ میکنم ،نباشم وب هم میریزه

Arezoo K.C جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:30

چراااااااااااااااا؟ چی شده؟ خب چرا اینجا اپ نشه؟
دلم میتنگه....

به خاطر سرعتم نمیتونم روش حساب کنم

هدیه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:10

مهساااااا.......
تا کی آپ نمیکنین؟کی برمیگردین؟

شاید یه هفته زود برمیگردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد