kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Fansign Event @ Ilsan KINTEX Exhibition Hall 3 – 2013.08.22


ماه میخنده ... اگه تو بخندی...



ادامه ...

  

































نظرات 9 + ارسال نظر
asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:40

اخههههههههه
چه بیت خوشملی
استادی نمیدونم هر وقت تو نیستی تو وب احساس میکنم وب یه چیزی کم داره

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:21

استاد شما هم فکرایه خبیثانه دارینا!!!!!!! پس من میرم خونه ای که رو به رو اتاقه لباساشه.

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:54

قربونه استاد:*****استاد منم دلم برات تنگ شده بود میدونی که خیلی دوست دارما حتی اگه برات خیلی وقته نظر نذاشتم اخه یه مدت نتم قطع بود یه مدتم بود که شما زیاد مطلب نمیذاشتین.استاد من قول میدم نرم دمه پنجره اتاقش میشه بگی؟اونروز که همه کله خونشو حتی ادرسشو هم به خاطر میسپردن منم نظره شما رو داشتم ولی حالا داره دوباره تو برنامه نشون میده پس شاید مشکلی نباشه.درسته استاد؟

قربونت عزیزم :) خلاصه من یادت بودماااا :) هیون درست بعد از این برنامه گفت از اینکه خونشو نشون دادن ناراحته و چون تو فرمت برنامه بوده مجبور شده :(
من خودمم اگه برن سءول اولین کار رفتن تو ساختمون روبرو اتاق خواب هیون با دوربین دیدش میزنم :))))))

tn3 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 17:39 http://www.ss501lover.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام . چه وب خوشملی داری. قالبت خیلی متفاوته . من عاشق اینجور قابا هستم . فکر کنم منبع منم همون سایتیه که توام از اون بعضی از ویدئو ها و عکسات رو میذاری . واااااااااااااااایییییییییییییییییییی من عاشق این پسرم با اون خنده های نازش . میسی به منم حتما یه سری بزن

مرسی گلم چشم حتما

حدیث جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 17:16

اخه ناراحت میشم کسی اینطوری دربارم فکرکنه!اصلاروچه حسابی مهسااینطورفکرکرده؟من هیونوخیلی دوست دارم بیشترازهرچیزی!وتاابدم عاشقش میمونم وهیچ وقتم انتی فن هیون نبودم ونخواهم شد!واقعااصلاکی میتونه انتی هیون باشه؟

جوابتو دادم عزیزم

حدیث جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:18

استاد!حدیث؟یعنی چی؟من غلط میکنم یه روزی انتی هیون باشم!قضیه چیه؟

من نظر قبلی رو جواب ندادم :) احتمالا مهسا خودش جواب داده عزیزم :)))
این حرفا رو نزن:) هیون اونقدر خوبه که هیچکی نمیتونه آنتی فنش بشه البته اگه بشناستش :)

انتی هیون جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:02

چرانظرموتاییدنمیکنی واقعیت تلخه؟!!

حدیثثثثثثثثثثثثثثثث؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی چی آنتی هییووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:39

استاد شما میشه کروکیه خیالیه خونه هیونو برام بکشین؟استاد من موندم اتاقه بغله اشپزخونه اتاق خوابه هیونه یا اتاقه کارش؟

راضیییییی :) دلم برات تنگ شده بودا :)
هیون دوست نداره و استرس میشه یکی بدونه کروکیه خونش کدومه .. مخصوصا اتاق خوابش :) چون پنجرش یه جوریه ویو خوب داره :)))
اگه هیون اجازه میداد دقیقا نقششو برات میکشیدم :)))

link جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:21 http://alilink.tk

سلام واقعاوبلاگ خوبی داری اگه وقت کردی یه سرسهم به من بزن سایت من برای تبادل لینک وافزایش آماراست اگردوست داشتی لینک وبلاگتم ثبت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد