kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

KIM HYUN JOONG went for a drink last night


دیشب هیون،ججونگ،یوچان،هیچول،تاپ از بیگ بنگ،هیسونگ و جون جین از شینهوا با هم بودن جمع لاوای من جمع بوده



JAE JOONG, YOO CHUN, HEECHUL, SHINHWA HYESUNG and JUNJIN, BIGBANG TOP, and KIM HYUN JOONG went for a drink last night


نظرات 11 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:32

سلام استاد جونی ببین چه شاگرد خوبی داری هرجا میری در به در دنبالت میاد
دیروز ویندوز عوض کردم کل ادرسا پرید انقد اعصابم خورد شد گشتم تا جای جدیدتومنم پیدا کردم اخ جوووووون خیلی خوشحالم بووووووووووووووس

آزاده : سلام عزیزمممم :) شما عزیز دل استادی :)
منم خوشحالم پیدامون کردی :)

asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:45

فقط هیون و جه جونــــــــــــــــــــــــــــــگ و یوچون و عشــــــــــــــــــــــــــــــقه

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:59

اهان من فک کردم اجرا ماله پریروز بوده و فن ساین ماله دیروز بود

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:59

بعد کدوم اجرا؟دیروز که هیون اجرا نداشته

جنتلمن دیگههههههه

مائده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:35

هیون باهمه میره بیرون به جز اعضای دابل اس .آخه چراهیونی...می خوای مارو دق بدی.

مائده جان قبلا همه اینارو واسه بچه ها توضیح دادم

Kim Aida جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:05 http://kpop-fans.com

راستی فقط همین عکس ازشون اومده؟!

یه دونه دیگه هم هست هرچی میگردم پیداش نمیکنم گمش کردم

Kim Aida جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:59 http://kpop-fans.com

چه کسایی با هم بودن دیشب؟!؟!؟!؟! خیلی خوشم اومد هیون اون وسط میدرخشه

آخه موضوع اصلیه این عکس هیون بوده که بعد اجراش فنا دنبالش میرن و ردشو میگیرن

atena k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:45

هیونو یوچون کودومشونن؟؟؟

فکرکنم اونکه وسط وایساده پیرهنش نقش داره هیونه اونیم که دستش به کمرشه یوچانه

حدیث جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:36

مهساهیون باهیچولم دوسته؟

دوست هستن ولی صمیمی نیستن

razie جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:35

یعنی اینا این موقع شب داشتن چه شیطونیایی میکردن؟کسی میتونه بگه تو عکس دقیقا کی کیه؟من که فقط هیون که وسطیس و جه جونگ که کنارشه والبته مطمئن نیستم ولی فک کنم اون لباس سفیده سمته چپیه هم یوچان باشه رو شناختم.ولی یه کیشون کمه البته اگه این پیرهن نارنجیه که فک کنم یه ادم معمولی باشه کم کنیم

یوچان هم قد هیونه ولی اون لباس سفیده قدش از هیون کوتاه تره فکر کنم اون تاپ مشکیه که دستشو زده به کمرش یوچان باشه اون تا پیرهن سفیده عضو شینهوا هستن اونم که کنار ججونگه هیچول باشه فکرکنم البته

کیم شهره جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:16

همه شون خوبن غیر هیچول

نگوووووو هیچول خیلی با مزه ست عاشق کاراشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد