kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

[HQ Photos by murdererq] Fansign Event @ Ilsan KINTEX Exhibition Hall 3 – 2013.08.22


عکسهای با کیفیت از فن ساینینگ دیروز داره میاد

"من شدیدا آرزومه تا ابد تو رو ببینم...
تو چشمات ستاره داری منم عاشق همینم..."


ادامه ...
  


















نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 18:36

کی میتونه منودرک کنه هیچ کس هیچ کس نمیتونه من کنیم که حاضرم دنیاموبدم تالی مین هورو ببینم وقتی فیلماشومیبینم گریم میره عکساشو همین طور نمیدونم چطوری این حس نسبت به لی مین هو بوجود اومد اونم اومده زمان پنج ماه فقط پنج ماه العموم 1986عکس داره فقط عکس لی مین هو 201فیلم دارم فقطلی مین هو ص دا شومیشنوم دلم میلرزه این قدر گریم میره نمیتونم جلوه خودموبگیرم هرلحظه توفکرشم کسی مث منه ؟!

asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:46

هییییییییییییییییییییییییی
هیون گر برود سربازی چه کنیم؟؟؟
استادی اینم از شعر من

حدیث جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:32

استادواقعااین چه حرفیه؟من خیلی هیونودوست دارم ازهرچیزی توی دنیابیشتردوسش دارم!ازلی مین هو هم خوشم نمیاداونموقع بیام بشم طرفدارلی مین هو وانتی هیون؟من حتی برای هیون یه وبم درست کردم چطوری میتونم انتی هیون باشم؟روی چه حسابی اینطوری فکرکردی؟یکی به من بگه انتی هیون انگار که به من فحش داده!من خیلی ناراحت میشم کسی به من بگه انتی هیون!

حدیث جون من واقعا بی اطلاعم... مهسا جواب رو نوشته بود عزیزم :(((

Kim Aida جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:58 http://kpop-fans.com

عکس دومیه خیلی جوجوهه...وقتی چونشو جمع میکنه جوجو میشه

آره خیلی بامزست :)
توی چونش گاهی چال چالی میشه ...من اونم خیلی دوست دارم... چونه ی منم اینطوری میشه :))))) خودشیفته شدم :)))

هدیه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:19

نگذار دیگران نام تو را بدانند.....همین زلال چشمانت برای پچ پچ هزار ساله ی آنان کافی ست...

اوهههه گایییییییی ماددددددددد ...
عالی بود هدیه جونم :)
"تورا به کدامین نام بخوانم...غریب ه آشنای من ..."

raha.k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:25

چقدر با عشق به طرفداراش نیگا میکنه ..

آره رها جون :) چون واقعا عاشقشونه :) اونها تنها عشقهای واقعیه هیونن :) به خودمون افتخار کنیم و پشتشو خالی نکنیم :)

کیم شهره جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:19

میـــــــــگم ، استاد
شما کی میری مدیر برنامه های هیون بشی؟؟

اونوقت می تونی هیون رو ببینی بعد بیاریش ایران ما هم اونو ببینیم
با یه تیر دو نشون زدم

شهره میدونی که تو خیلی برا استاد عزیزی ؟ :))) تو کسی هستی که بهترین حسو به من دادی و اولین کامنتو برام گذاشتی :) حالا هم که داری آرزوی استادو میگی :) منم اگه خوب پول داشتم حتما منیجر هیون میشدم ویه کاری میکردم جای جاستین بیبر اون دوتا گرمی رو ببره :) اما ایران نمیاوردمش . برا شماها بلیت و همه چی او کی میکردم بیاین هرجا خارج از ایران هیون براتون اختصاصی برنامه اجرا کنه :))

انتی هیون جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:18

این استاداستادکه میگن تویی؟چندباراومدم تووبتون دیدم که میگن استاد بعدش فهمیدم تویی واقعا به چه حقی به هیون میگی فرشته؟لی مین هوجونم که هم ازلحاظ زیبایی وهم اخلاق وهمه چی ازهیون خیلی بهتره مخصوصاازلحاظ زیبایی پس اون یه فرشته به تمام معناست نه هیون!ش

حدیث این چه حرفیه؟؟؟؟ هرکی سلیقه خودشو داره آزاده فن هیونه بیاد به لی مین هو بگه فرشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیون همیشه واسه طرفداراش بهترینه همونطور که لی مین هو واسه تو بهترینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد