kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

130822 Kim HyunJoong - Gentleman @ M! Countdown


هیون مثه همیشه همرو برا گود بای استیجشم سورپرایز کرد...
برام مهم نیست که تو چارت کجا قرار گرفت (گرچه مطمئنم داره یه اتفاقهایی پشت پرده میفته وگرنه اونهمه رای چی شدن...where is my vote ) همیشه و همیشه و همیشه only ONE  ه



بقیه عکسهای با کیفیت در ادامه ...
  












نظرات 17 + ارسال نظر
asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 02:40

میدونی استادی من که به این کاراشون عادت کردم!!!
هیون واسه من همیشه بهترینه

yeganeh-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:32

تفکرم استادی بود نه؟

اگه استاد همین یه نکترم یادتون داده باشه برا همه عمرش کافیه :) عالی بود :)

yeganeh-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:31

ازاده جان من برام مهم نیست هیون تو چارتا چندم باشه مهم اینه که برای من همیشه اوله

آورین :) آورین فرزندم :)

zahra-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 11:49 http://hyunfans.blogsky.com/

آزاده جونم پی ام گذاشتم انگار نیستی ببخشید موبایلم شارژ نداشت جواب استو بدم آره عزیزم 4 شنبه گذاشتم تو پستای من بزن برات میاره اتفاق خاصی افتاده که میپرسی؟

فرشته(hyuna) جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 11:22

سلام استاد خوبی؟دلم برات تنگ شده بود البته دورا دور پست هاتو میخونما ولی به دلایلی نمیشد بنظرم
الان دیدم تو مسنجر آن شدی عکس مسنجرتونم که منو فرت کرد اومدم برات پی ام دادم

من هنوز هیچ کدوم از اجراهای هیونو ندیدم
ولی شنبه به دستم میرسه میبینم

zahra پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:44

vaghean k heife hamchin fereshteie k to keshvareshon darano ghadresho nemidonan az dast kompanisham kheili narahatam, merciii ostade golam

منم باهات موافقم زهرا جونم :)

رها پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:21

همش تقصیر چارت دیجیتاله
بدم میاد از اینکه 60 درصد چارتای موزیک بخاطر چارت دیجیتیاله نه فروش اصل آلبوم و رای ها
هنسیا دوست دارن آلبوم رو بخرن و همه چیز رو دوست داشته باشن نه اینکه فقط اهنگای خالی دستشون باشه
جای اینکه نگاه کنن چقدر آلبوم محشره و همه طرفدارش شدن و 90 درصد سلبریتی های دیگه هم آلبومش رو دیدن به این نگاه میکنن که فروش دیجیتال چقدره

چی بگم رها جون...هرچی هست من میگم ناعادلانست... میدونی چقدر رای دادم ؟ :(
کلا خوشم نیومد ... خیلی این جوجه آیدلا شلوغ کردن همه جا رو ...تابستونم هست همه دارن فعالیت میکنن ...

هدیه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 20:32

خیلی حالم گرفته شد....هیون واقعا زحمت میکشه.....لیاقتش بیشتر از این چیزاست....حیفه هیون....
ولی مهم اینه که جاش توی قلبمونه...
همیشه و همیشه و همیشه only ONE ه

منم باهات موفقم عزیزم ... کلا با همش :))

GHAZAL پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:40

استاد...
http://s4.picofile.com/file/7904357739/733790_588786824505525_517785891_n.jpg

عزیزمیییییی شمااااا...
میدونی این تیپ هیون نقطه ضعفه استاده دیگه :)))

Ghazaleh.HD پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:38 http://heneciadesign.tumblr.com

واییییییییییی خیلی بانمک شده ...
اهنگ جنتلمنم من خیلی دوست دارم ...
دیگه اجراش چه شود ...
بریم برای دانلود ...
مرسییییییییییی آزاده جون

خواهش عزیزم :)
دونسنگ :)

darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:38 http://shinergirls.mihanblog.com

راستی استاد لطفا نظر قبلیم رو تایید نکن فکرکنم خیلی قاطی کردم ممنونبووووووووووووووووووووووس

او کی عزیزم :)

ری را پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:32

چرا اینقدر حق هیون رو میخورن چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

:(((
نمیدونم والا...
کلا پنچرمممممم ...

زیبا پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:25

چرا اینقدر حق هیونمو میخورن ها ها

واقعا من نمیدونم اونجا چه خبره ... ما که رای میدیم چارت یه چیزه ...نتایجو که میگن یه چیز دیگست... شاید جائی که ما رای میدیم فیکه :)))

لیلیا پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:23

استاد چرا هیونی تو موزیک بنک اجرا نمیکنه؟هیونی که فقط یه بار اجراکرده توموزیک بنک..یعنی فردا هم اجرا نمیکنه؟
ای خدا من به این دستا و اتفاقهایی پشت پرده چی بگمو چه کنم...

چی بگم عزیزم...
اون هفته هم تو چارت اونجا جزو ده تای اول نبود... هفته قبل هم نهایتا تا 8 بالا رفت... نمیدونم ... میشد بهتر بشه ولی ...
دیگه تا 1 شنبه توی اس بی اس اجرائی نداره

کوثر پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:11

دقیقا منم مطمئنم یه چیزایی پشت پرده اتفاق افتاده و تقلب شده...ای خدا من به این کمپانی هیون چی بگم...من مطمئنم تو این ام نت و موزیک بنک و اینکیوج یه تقلب شده و یه دستی پشت پرده بوده....ولی همین حضور دستای پشت پرده . تقلب ها هم نشون میده که هیونی چقدر مشهورو محبوبو رقیب بزرگیه براشون که اینکارارو کردن....ولی درکل بازم بیخود کردن که تو رای گیری ها دست بردن من که ازشون نمیگزرم روز و شب نفرینشون میکنم .بالاخره اونایی که دست پشت پرده بودنو تقلب کردن با مخ زمین میخورن و خدا خودش حالشونو میگیره...خداجون خودت مواظب هیونم باش که حتی دستای پشت پرده با تقلباشون نتونن کاری از پیش ببرن.خداجون خودت هیونمو از گزند اینجور ادما حفظ کن..خداجون دشمنای هیونمو نابود کن..خداجون همیشه کنار هیونم باش...

هیون خودشم میدونست تو چه گندی باید بیا آلبوم بده ... برا همین اون نیلوفر آبی رو رو شونش تاتو کرد...واقعا هم همینه ...انقدر تو کی پاپ رقابت زیاده که همه هر کاری ممکنه بکنن... مثه مردابه ولی هیون با همشون فرق داره مثه اون نیلوفره که وسط مردابه ولی پاک و زیباست... هیون میدونست ممکنه تو چارتها مثه قبل اول نشه برا همین از اول گفت انتظاری نداره و بیشتر به فروش البومش فکر کرد... با اینکه خیلی دلم میخواست فقط فوکوسشو بذاره رو آنبریکبل تا همرو بزنه کنار ولی بازم خوب شد همه ی آهنگهاشو پرزنت کرد ت این 5 هفته... امیدوارم نتیجه فروش آلبومش خوب باشه که به این چیزها فکر نکنه ... بعدشم که سریاله و تور که سرش حسابی شولوغ میشه...

darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:45 http://shinergirls.mihanblog.com

واقعا که رای مارو دزدیدن ما روایمون رو میخوایم رای مارو پس بدید همین حالا رای مارو پس بدید واقعا که تقلب تا چه حد منم مطمئنم تقلب کردن
حالا کی بردش این دفعه استاد؟

نمیدونم عزیزم :( اصن برام مهم نیست ...

raha.k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:43

بلهههه ازاده جون درس میگی ..مهم اینه که هیون همیشه واسه ما اوله

مهم همینه رها جون :) من فقط نگران خودشم که ناراحت نشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد