kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

a "Gentleman's PERFECT SMILE" KHJ @Round3 signing event in Ilsan



آرزوم بود حتی یه لحظه اونجا بودم..

فرض کنین اینطوری توی یه فاصله ی کم بخنده!!!

این سری کلا تا الان عکس کم اومده...فکر نکنین من نمیذارم..منتظرم!!!


 

 







نظرات 6 + ارسال نظر
asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 02:43

هیییییییییییییییی غزلی
من که ارزومه واسه یه لحظه هم که شده ببینمش

zahra پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:48

kash ma ham unja bodim heeeey, mercii ghazal joonam

هیییییییییی....خواهش میکنم عزیزم...ببخشین دیگه امروز پستا کامل نشد...

هدیه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 20:38

خوش به حالشون.......این خنده های فرشته ای و نگاه معصومانه......خوش به حالشون

darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:27 http://shinergirls.mihanblog.com

غزل یعنی الان اونایی که جلوی هیون وایسادن و میخوان امضا بگیرن چه حسی دارن؟
یعنی هیون بهشون چی میگه ؟
یعنی بهشون لبخند میزنه و با مهربونی حرف میزنه؟
خوش به حال اونایی که الان اونجان من اگه الان اونجا بودم با این خنده های هیون غش میکردم
هی هی دیلم گلفته

وااااااااااااااااایییییییییییییی.....
دریاااااااااااااااااا!!!:(((((((((((...من تازه دارم یه آهنگ غمگینم گوش میدم..
دیگه فرض کن چه حالیم!!!

AHOO پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:15

#김현중 #ROUND3 HJ said Limited Edition for ROUND 3 may be out next week! ^.^
یه پیشنهاد... میشه لطفا پستا رو واسه من باز کنید؟ وقتی چند تا عکس هست که قبلا پستش گذاشته شده اضافه کنیم تو اون پست؟؟؟؟؟

متاسفانه اینجا این امکان رو نداره عزیزم!
ولی تو لینکات رو بذار توی کامنت من اضافه میکنم...اینطوری بهتره..
چون بی نظمی پیش نمیاد:)

darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:07 http://shinergirls.mihanblog.com

دست رو دلم نذار که خونه اجی گریهههههههههه من هیون میخوام خندشو میخوام

هیییییییییییییییی......:((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد