kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

KHJ fansign event. Started!



فن ساین شروع شده...


 



نظرات 5 + ارسال نظر
asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 02:49

جای زیاد بزرگی نبوده ها
نه؟؟؟

raha.k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:36

گریهههههههههه..غزل رفتی منم باخودت ببر...اگه من اونجا بودم خیلی ریلکس میشستم بهم شک نکنن بعد هیون که نزدیک شد بوسش میکنم د رو که رفتیم..خخخخ

کککککککککک...نه به ریلکس نشستنت نه به بوسیدنت!!!خخخخ

Kim Aida پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 16:55 http://kpop-fans.com

نه خداییش اونایی که میرن تو فن ساین روبه روش زانو میزنن و باهاش حرف میزنن چی میگن؟!
خیلی دوس دارم بدونم...مثلا میگن من اسمم آیداس...
اونم میگه سلام آیدا باشه به اسم آیدا امضامو تقدیم میکنم؟!
هعی

آیییییییییییییداااااااااااااااااااا...این فانتزیات تو حلقم!!!آجی جونم....

razie پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 16:53

ما این بادیگاردرو همه جا با هیون میبینیم ولی منیجرشو تقریبا نمیبینیماین همون بادیگاردس که هیون دوس داره؟

آره والا...
نه اون نیست آجی!!!

darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 16:47 http://shinergirls.mihanblog.com

موفق باشی هیون
شما هم همینطور غزل جونی
فایتینگ

ممنونم دریا جووووونم...بووووووس..
فایتینگ!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد