kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

2013.08.22 KHJ @ fansign (kintex)



همونطور که من میدونیم امروز هم هیون فن ساین داره...

ساعت 4 به وقت ما!!!

پس با من و اون عکس های فرت کننده همراه باشید!!!




نظرات 3 + ارسال نظر
darya k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 16:16 http://shinergirls.mihanblog.com

من دم در محل فن ساینم شما کجایید نمیبینمتون چون من خواهر هیونم باهاش حرف زدم شما بدون نوبت برید پیشش کی میرسید؟

من تو راهم آهاااااااا...الان از در ورودی گذشتم....
توهمی تلخ و شیرین......

haniyeh پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:30

غزل برو اون لباس خوشگله که واست گرفتمو بپوش تاباهم بریم

ک ک ک..بریم بریم داداش!!

Kim Aida پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:02 http://kpop-fans.com

خب من دارم آماده میشم...تو فن ساین میبینمتون...

وااااااااااااااااااییی...
آیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!بترکی...ک ک ک
با این کامنتت حال کردم!!خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد