kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

KHJ'S News



الان خیلی حالم گرفته...

با دوتا خبر بد با من همراه باشید...



1:جنتلمن هیون جز 10 اجرای برتر نبود..

2:این گودبای استیج هیون بود..پس یکشنبه آخرین اجراشه احتمالا...



نظرات 8 + ارسال نظر
yeganeh-k.c جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:05

وای خداوندا چه حیف خیلی حیف شد اخی بگردم من حیف این همه اجرای زیبا نبود اخه...چقدر بی لیاقتن مگه نه گزل خاله؟

marziye پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:35

یعنی تو برنامه های دیگه اجرا داره؟؟؟؟حالا اینجا چرا اخریش بود؟؟؟؟

عزیزم دیگه توی ام نت واسه ی این آلبوم اجرایی نداره!!!

atena k.c پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:25

یعنی چی آخرین اجرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلمومه دیگه آخرین اجرای ام نت برای این آلبوم...دیگه یکشنبه آخرین اجراشه!!

mahsa پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:22

فکر نکنم دیگه اجرا داشته باشه کلا این آخریش بوده واسه همین جنتلمنو اجرا کرده

نه یکی دیگه هم داره توی اینکیگایو!!!

Azadeh F3 پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:19

چطوری عزیزدل سونبه ؟
من دارم سعی میکنم کمکت کنم ولی هنوز خبری نیست :))))
هیون از اولم گفت تا 5 هفته کار پرزنتیشنه آلبومشو داره . فک کنم یه کمی استراحت میده به خودش البته تو 2 تا برنامه تلویزیونی بالاخره هست... بعد میره برا سریالش و اون جشنواره تو چین تو سپتامبر :)
چقدر از "گودبای" بدم میاد ...چه گفتن ...چه استیج...
هی هیییییییییییییییی...

سلااااااااااااااام سونبه جججججججججوووووووووووووونم!!!
من خیلی حالم گرفته...افتضاحم!!
حتی این اجرای باحالم نتونست کاری بکنه واسم!!!
فقط یه اجرای دیگه توی اینکیگایو!!!!
هییییییییییییییییییییییییییییییییی!!

Kim Aida پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:15 http://kpop-fans.com

آخزین کنسرتش روی استیج برای راند 3 بود؟
یا فقط آخریش تو M!Countdown ?
این کره ایا که سلیقه ندارن اجرا به این محشری!!!

آخرین اجرا توی ام نت!!!

حدیث پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:15

اخه چرااااا؟ چراانبریکبلواجرانکرد؟ من چقدرحرص بخورم اخه!!!!

چرررررررررررررررررااااااااااا؟؟؟
چرا................

haniyeh پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:02

غزل جانی یعنی چی گودبای استیجش بود؟؟؟

یعنی آخرین اجراش توی این برنامه بود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد