kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

We Got Married Ep7

با قسمت هفتم ما ازدواج کردیم هیون پیشتونم


دانلود کنید و لذت ببرید


تو این پارت من عاشق هیون شدم واقعا چه مرد غیرتی ای هست واقعا عاشق چنین مردایی ام



Download Episode7 Part 1



Download Episode7 Part 2


تو این پارت سوم هوانگ بو یه لباس برای هیون میدوزه هیون هم خیلی خوشش میاد


لباس باحالیه واقعا بچه ها بنظرتون هوانگ بو از کجا سایز هیونو میدونست


که لباس براش دوخت و لباسه هم اندازش شد ؟


واقعا چه دخترهایی تو کره هستنا 6 سال بزرگتره ولی دست بردار نیستن



Download Episode7 Part 3



4 تا عکس قشنگ هم تازه دانلود کرده بودم تو ادامه مطلب براتون گذاشتم


 

 





امیدوارم لذت برده باشید



نظرات 3 + ارسال نظر
کیم شقایق جونگ یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 22:00

وای خدا مادر بزرگه هیون از ما بیشتر شانس داره خیلی رو اعصابمه این هوانگ بو

بابا یه نمایش است خودتو اینقدر ناراحت نکن

asalhyuni یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 02:05

عااااااااالی بود
کومائووووووووو

خواهش میکنم عزیزم

حدیث پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 21:03

زهرا ماجرای غیرتی بودن هیون چیه؟

هوانگ بو می خواد بپره تو آب هیون نمیزاره هوانگ بو هم یه لباس خیلی خوشگل تنش کرده که خیلی لختیه که هیون هم میگه هم بخاطر لباسش هم بخاطر اینکه میترسه براش اتفاقی بیفته نمیذاره بپره تو آب و هوانگ بو هم خیلی بالا پایین میپره ولی باز هم هیون نمیذاره.عاشق این رفتارشم ایشالا همسر منم همینطوری باشه خیلی دلم میخاد ولی من شانس ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد