kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

[News] Kim Hyun Joong′s ′Round 3′ is No. 1 on Oricon′s Imported Album Chart


توی این مقاله اومده که سومین آلبوم هیون تو ژاپن همچنان با قدرت داره پیش میره
طبق چارت ORICORN هیون با پیشی گرفتن از FX  و SHINEE و EXO نفر اول لیسته
(ژاپنیا همیشه از هیونشون خوب حمایت میکنن)
این سومین موفقیت هیونه بعد از موفقیت BREAK DOWN  و  LUCKY GUY
راند 3 تو  کشور های دیگه هم مثل تایلندو تایوان و مالزی و فیلیپین و هنگ کنگ و ... خیلی محبوبیت کسب کرده و باعث شده هیون شماره 1 آی تون هم بشه
یکی از عوامل آژانس هیون گفت که با اینکه یه ماه از انتشار آلبوم هیون گذشته ولی ما همچنان با عشقی که فن ها چه داخل چه خارج  کره بهمون میدن انرژی میگیریم و شارژ میشیم.هیون خیلی مصمم برای یه خواننده ی بهتر شدن برای هر استیجی خودشو ارتقا داده پس اون توجه و علاقتونو لطفا ادامه بدین .




Kim Hyun Joong′s third mini album, Round 3, is still going strong in Japan.

According to the Imported Album Chart released by Oricon on August 21, Kim Hyun Joong beat out EXO, SHINee and f(x) to land on no. 1.
This is his third win on the chart following his previous no. 1 wins with the mini albums Break Down andLucky, released in Korea in 2011.
Round 3 has also proven to be popular in more countries around the world, taking over no. 1 on the iTunes charts for Thailand, the Philippines, Malaysia, Hong Kong, Taiwan and three other countries in Asia.
It even dominated on Billboard′s World Albums Chart.
A rep from Kim Hyun Joong′s agency said, “We′re still being powered by the love we′ve been receiving by fans inside and outside Korea though it′s been a month since the album was released. Kim Hyun Joong has been promoting determined to become a better singer with every stage, so please continue to show your interest.”
Kim Hyun Joong is currently promoting on music shows and variety.
Photo credit: Key East

source: http://mwave.interest.me/enewsworld/

نظرات 3 + ارسال نظر
asalhyuni_K.C پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 01:26

ای جوووووووووووووونم
هوووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حقشه به خدا

nazi پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 00:04

سلام استاد جون من یک چند ماهه با وبتون اشنا شدم عالیه و اولین بار که نظر میگذارم , دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا بشم میشه بپرسم چند سالته و چی می خوانی, مرسی

darya k.c چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 17:55 http://shinergirls.mihanblog.com

سلام استاد جونم وای نمیدونی چه قدر فرهنگ هیونی پخش کردم خودم باورم نمیشه به دوستم هیونو معرفی کردم عاشقش شد بعد از چند روز دیدم تمام بچه های ساختمونشون که ده نفری میشن با بچه های کلاس زبانشون که اونا هم پونزده نفری میشن همه با ام وی لاکی گای هیونی شدن یعنی خودم موندم استادببین من چه شاگرد خوبیم
وایییییییی دستت دردنکنه بابت مقاله حالا اگه بشه امروز دوستمو میارم اینجا معرفیش میکنم
این شکلکم الان منم فقط با این تفاوت که مثل همیشه عینکمو نزدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد