kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

goodnight my "adeul" KHJ



بچه ها دیگه هیچ خبری نیست که از قلم انداخته باشم!!

پس امشب رو با این پست تموم میکنم...

همه اینا برای هممون یادگاری میشه...

بیایین همیشه به ساپورتمون ادامه بدیم...

......

خاله گلم واستون فن کم ها رو همچنان میذاره!!

......

مـــــــــــوژه هاشو!!!!




نظرات 6 + ارسال نظر
darya k.c چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:31 http://shinergirls.mihanblog.com

ممنون به خاطر دیروز بازم خسته نباشی غزل تو همیشه سوگلی میمونی عزیزمی خانومیامیدوارم با بودنم تو اینجا بهت انرژی لازم رو داده باشم

ای جونمممممممممم..ممنونم خواهرشوهر گلللللللم!!!ک ک ک
آره واقعا از همتون ممنونم دیروز باهمه ی وسایل ارتباطی به من انرژی دادین!!!بوووووووووووس

asalhyuni_K.C چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 01:17

خسته شدا امروز
غزلی ممنون بخاطر خبرای روزت

خواهش میکنم عسلی جونم!!!

yeganeh-k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:33

ای شیطون خــــــــــــــــــــــــــــــــاله

ک ک ک...همه به من میگن شیطون..خخخخ!!!

yeganeh-k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:11

غزل به خدا خیلی ازت ممنونم این عکسا و اخبار لحظه به لحظرو که میزاری خیالم راحت میشه که هر چی تو سایتای خارجه و تو اف بی رو دارم مننونم..خیلی ممنونم بزار لپتو ببوسم

خواهش میکنم عزیزم!!!!
لپاممممم!!؟؟؟ک ک ک...

yeganeh-k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:08

الهیعسیسم تو هم مث من امروز مخت فسش در رفته پس شدی تازه من من خخخخ..نجمه هم مث من خخخخخ

ک ک ک^^

hyujmeh سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:56

می بینم که هیون هم مثه من امروز فسه مخش در رفته !!!!

در واقع باید بگیم مثل من نجمه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد