kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

[HATER SNAPBACK] HyunJoong's cap @ today's fansign event



اینم از کلاه امروز هیون...

زده روی دست یوچون...فکر کنم یه کلکسیون از کلاه درست کرده هیون!!!




نظرات 3 + ارسال نظر
razie چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 02:22

از اون موقعی که برا البومش موهاشو کوتاه کرده تو اکثره جاها یعنی 99% جاها کلاه سرش میذاره بچه.خیلی بهش میاد

asalhyuni_K.C چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 01:18

مگه یوچون هم کلاه می ذاره؟
مثلا فن جی وای جی هستمااااااااااا

آره عزیزم...
میکی عاشق کلاه!!!

انیتا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:39

وای با ایت که کلاه های خیلی باحالی میذاره و همشون بهش میاد ولی من دلم واسه موهاش تنگ شده دلم میخواد حالا که موهاش یه کم بلند سده دیگه کلاه نذاره!

منم خیلی دلم برای موهای بلندش تنگ شده شدیداااااااااااااااااا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد