kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

[HD] KHJ's ROUND 3 Fansign Event 8-20-2013



دوتا عکس اولی......................

{امروز از خستگی چیزیم نمیشه این عکسا....وااااااااااااااااو}


 

 






نظرات 5 + ارسال نظر
razie چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 02:18

وای خدا اخه این همه خوشکلی.........ای خدااااااااااااااااااااااا!!!!!من جدی جدی واقعا از اول عاشقه اینجور نگاه کردن هیون تو عکسه دومی بودمو هستمو......واقعا یه چیزه خاصه

asalhyuni_K.C چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 01:23

عکس دومیه بسی کشنده بود
غزلی شکلکای اینجا بیانگر احساسات ما نیستش!!!

درکتون میکنم....دقیقا!!راستش هیچ شکلکی به درد نمیخوره!!!

zahra سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:53

basi ghashang bod merciiiiii

خواهش میکنم زهرا جون!!

yeganeh-k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:48

قیافه من بعد دین این عکسا

پس من رو چی میگی؟؟؟؟!!!خخخخ

k.cباران سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 21:43

خیلییییییییییییییییییییییییی جیگر بید.
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من دیگه طاقت این نگاهشو ندارم.
خیلی خوشکله

تو خودتو کنترل کن آجی بااااااااارون!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد