kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Hyun Joong Shooting for TV Show ‘Cool Kiz on the Block’ @ 4 a.m



بچه ها اینجا ساعت 4 صبحه توی سالن تائه ریونگ و سر فیلمبرداریه cool kiz  با برنامه بدمینتون که قراره هیون جای مکس یه چند هفته ای روباشه تو برنامه
هیون همش توی تمرین وقتی خراب میکنه میگه ببخشید...متاسفم...این بخاطر من بود که خراب شد...در آینده بهتر انجامش میدم...
من میگم همش استرس میدن به هیون ...اینم از این...
من مخالفت خودمو با حضور هیون اعلام میکنم از همین تریبون آزاد




During the badminton practice, HJ sincerely said “I’m sorry, it’s because of me. I’ll do well in the future”
cr @AlienPrinceKHJ 2h
[Cool Kiz On the Block] HJ’s emergency shooting at 4am in the dawn at Taereung Training Center
http://www.newsen.com/news_view.php?uid=201308191314022510 …

نظرات 11 + ارسال نظر
yeganeh-k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 20:20

الهی بگردم من بچم رو چقدر بهش فشار وارد میکنن اخه چرا هیونی قبول کرد حضور پیدا کنه خوب قبول نمیکرد خووو
راستی کلیپی چیزی از تمریناش نمیومده بزارید استاد؟

کلیپهارو که زهرا و مرضیه زحمت میکشن عزیزم
هیونم نمیدونم دست خودشه یا نه ولی به هرحال باید فعلا تو برنامه ا باشه برا آلبومش خوبه ... اما اینها استرس داره ...

هدیه سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 20:11

سلام استاد جونی...
آره واقعا خیلی بهش استرس میدن...
امیدوارم که موفق بشه و از پسش بربیاد...

سلام عزیزم :)
هیون بهترین کاراشم وقتی استرس داره نمیتونه خوب انجام بده ...

atena k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 15:31

الهی قربونت برم معدب من

حدیث سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 14:44

استادمن منتظرم توروخدایکیتون بهم توضیح بده!

Kim Aida سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 14:02 http://kpop-fans.com

الهــــــــــــــــــــی...بمیرم از بس با ادبه...ولی ناراحت شدم که اینقدر معذبه و تنها گیرش آوردن

اره دیگه.. فرشتمون خیلی حساس و خاصه ...فقطم ما اینقدر نگرانشیم آب تو دلشتکون نخوره. ..

Kim Aida سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 14:00 http://kpop-fans.com

الهـــــــــــــــــــی.... ادب داره..ولی ناراحت میشم که اینقدر معذبه

آیدا جونم منم برا همین ناراحتم... دقیقا اینها استرس بهش میده...چون تجربشو نداشته فک میکنه ننیتونه خوب از پسش بربیاد و این ادیتش میکنه.. از شکست حتی تو بازی و شوخی متنفره....

حدیث سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:38

استادمیشه شمابرام بگین!فکرکنم غزل نیست!

حدیث سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:56

سلام استادصبح بخیر!منم باشماموافقم دوست ندارم هیون باشرکت توی این برنامه استرس بگیره!راستی استادشمامیدونین چطورمیشه بافیلی ازیوتیوب دانلودکرد؟

عزیزدلم گفتم که اینجا نمیتونیم بگم...صبر کن ادت میکنم!!:)

آزاده : حدیث من اینو نگفتم

zahra سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:46

teflak hyun akhe chera enghad azyatesh mikonan ye roz aramesh nadare azizam ,merciii ostade golaaaaam

خواهش عزیزم :)
تفریح خوبه به شرطی واقعا تفریح باشه...مثلا بره گلف که هیچی ازش بلد نیست ولی فقط خودش باشه و اون دختر عموش که تفریح باشه حالا هرقدر گندم بزنه اعصابش خورد نشه...جلو دوربین و یه ورزشی که وارم نیست بخواد برنده هم نشه همش استرسه براش :(((

ahoo سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:24

elahi yahoo bemire..,

سلام :) چرا؟ :)

darya k.c سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 08:50 http://shinergirls.mihanblog.com

سلام استاد صبحت بخیر(گودمورنینگ)
اخی بچم اخه چرا اینقدر استرس بهش وارد میکنن منم کلا هر وقت میرفتم والیبال اینطوری مشدم به خاطر همین بعد از دو سه سال والیبالو ول کردم
استاد باهات موافقم :منم مخالف بودن هیون در این برنامه هستم؟
استاد و هیون حماییتون میکنم
فایتینگ

سلام دریا جونم :)
من نمیدونم چرا اینقدر به خودش استرس میده ...
هیون از باختن متنفره و دپرس میشه... حتی اگه یه چیز مسخره باشه...
من نمیخوام اینقدر استرس بکشه...
ممنون از حمایتت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد