kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Round 3 ...again





نظرات 7 + ارسال نظر
ashly یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 21:15

سلام استاد جونم منو میشناسی{از کجا باید بشناسی وقتی اسمم رو عوض کرد اجب سوالی بود}من پریام داداش گلم چه خوشگل شده

سلام عزیزززززززززم :) میدونم تو وبتون اسمت اشلیه :) خوبی ؟
گروه امیزینگ کازینز استاد :)

atena k.c یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 20:33

آخ جون من عاشق این عکساشم.....مررررررسی

خواهش آتنا جونم :) می تو ...

Kim Aida یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 19:47 http://kpop-fans.com

واااااااااااای آزاده جون من میمیرم برای عکس دومیه...خیلی محشره در عین معصومیت مردونگی هم داره!!!!!!!!!!!!!!!

دقیقا باهات موافقم عزیزم :) کلا تو این برنامه خیلی بامزست :) همش گیج و یوزوسینی اینور اونرو نگاه میکنه :))))

yeganeh-k.c یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:56

ایی شیرین پسررررررررر...قندو عسل

فرشته :)

darya k.c یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:29 http://shinergirls.mihanblog.com

جییییییییغغغغغغغغغغغغ استاد چه ناز شده هیون استاد سیب گلو نمیشه گفت البالوی گلو چون من نه سیب دوست دارم نه هلو به جاش عاشق آلبالوئم من میگم البالوی گلوشو ببین

منم عاشق سیبم پس همون سیب برام بهتره عزیزم :)

asalhyuni_K.C یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:16

واااااااااااااااااوووووووووو
عجیب خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپ شده

خیلیییییییییی :)

حدیث یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:12

چقدرقشنگ بودن!مرسی استاد جونی

خواهش عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد