kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

VIDEO - [김현중 kim Hyunjoong] - 렛츠파티 Let's Party @인기가요 inkigayo 130818

اجرای امروز هیون در SBS Inkigayo

کیفیت HD اضافه شد

http://s1.picofile.com/file/7898224080/KHJ_L_e_t_s_P_a_r_t_y_S_B_S_i_n_k_i_g_a_y_o_13_08_18_hyunfans_blogsky_FLV_thumbs_2013_08_18_13_49_49_.jpg

DOWNLOAD LINK 34MB


DOWNLOAD HD 83MB

نظرات 4 + ارسال نظر
asalhyuni_K.C یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:18

عااااااااااااالی
تو رو نداشتیم باید چیکار میکردیم؟؟؟

:))... هیچی عزیزم دوستان دیگه میومدن اپ میکردن تو وب، من که سابقم زیاد نیست:))

حدیث یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:37

مرسی مرضیه جون!برم دان کنم!

خواهش میکنم عزیزم، امیدوارم از دیدنش لذت ببری:))

ghazal یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:25 http://www.hyunfans.blogsky.com

خسته نباشی بهترین خاله دنیا!!!{اون یکیش هم که رمزیه!!ک ک ک}{چشمک}....{مرغ}
من امروز تنهایی ترکیدم...

توام خسته نباشی بهترین خواهر زاده ی دنیا:))، بله رمزیه ;)) ، عاشقتم خاله اول که مرغو دیدم نگرفتم چیه، بعد یهو یاد همون شکلکه یاهو افتادم،اینجاهم ولش نمیکنی؟؟؟:))))، میدونم تنها بودی غزل خاله، ولی تو میتونییییی،ثابت کردی که میتونی، بووووووووووووووووووووس

asalhyuni_K.C یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:11

عااااااااالی
کیفیت بالاشم زودی بزارین
راستی این دفعه هیون چندم شد؟؟؟
کاشکی زیر ده باشه؟؟
چرا رای گیری های اس بی اس و نمیزارین؟!
اصلا رای گیری داره؟!

گذاشتم عزیزم همین الان:)، من هنوز رتبشو ندیدم ولی بین 3 تای اول نبود :|:|، رای گیری های اس بی اس مثل ام نت نیست که بتونی رای بدی ، یه سری کارای دیگه میکنن برای رتبه بندی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد