kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Kim Hyun Joong - THEFACESHOP Weibo Update [13.08.17]


آپدیت ویبو فیس شاپ...


Credit:  http://e.weibo.com/thefaceshopkorea






نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 13:26

غزل جون میشه درباره ی عمل بینی هیون بهم اطلاعات بدی؟

آزاده : حدیث جان شما الان سومین نفری پرسیدی :)))
چی شده همه براشون این قضیه جالب شده این برام جالبه :)
ان شاالله یه پست میذارم توضیح میدم

حدیث یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 13:14

استاد میشه برای من توضیح بدین ؟منم اطلاعاتم کامل نیست!

غزلم حدیث جون...بگو من جای آزاده جواب میدم:)

Kim Aida یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 02:27 http://kpop-fans.com

سلام مهسا جون...خوبی...؟ بابا خسته نباشی...
من طرفدار پروپاقرص وبتم...برات آرزوی موفقیت میکنم...راستش من دارم داستان مینویسم...در مورد زندگی دابل...اطلاعات خودم فوله ولی خب یه جاهایی میلنگه...یه سوال حین نوشتن پیش اومده بود که باعث شد یکم به اطلاعاتم شک کنم...من در مورد بینی هیون میگم...هیون تا قبل از جدایی بینی خودشو داشت ولی یه جایی خونده بودم که از آهنگ برک داون به بعد بینیش عمل شده...میشه از عملش بهم اطلاعات بدی...به اطلاعاتت مطمئنم....ممنون میشم

سلام عزیزم . من آزاده هستم . من هم از مدیرای وبم . اگه دوست داشته باشی من برات بگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد