kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

김현중 HIGH CUT #107 making Tag Story [part 2]


اینم از پارت بعدی عکس های جنتلمن...


 


 








نظرات 4 + ارسال نظر
yeganeh-k.c یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:47

گزل حالم هیچ خوب نیست....هر عکسشو که میبینم داغ میشم جیگرم پاره میشه نمیدونم چمه دیشب پسران برتر از گلو دیدم انقدر زجه زدم تا نفسم بند اومد...خدای اخه چرااااااااااا؟؟؟؟ حتی دیدنشم از نزدیک برام حرومه یعنی؟ اخه چراااااا؟

یگیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه دارم کم کم نگرانت میشمااااااا!:((
چی شده آخه؟؟؟
هیییییییی....یه روزی نوبت ما هم میشه عزیزم...

yeganeh-k.c یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:24

گزل خاله دستت درد نکه...یادته قبلا یه پست گذاشته بودی به گفته بودی چرا این روزا این طوری منم این روزا های دلم به شدت بارونیه...دیگه دارم دق میکنم هیچ کاریم نمیشه برام کرد...دارم از دست میرم هیــــــــــــــــــــــون فدای سرت من میخام چشام کف پاتو ببوسه موقع رد شدنت..هعیییی

نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شده خاله!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبینم ناراحتیت رو!!!!!:(((((((

asalhyuni یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 01:40

این عکس اولیه معرکه بود

یس!!!^^

عسل۰۶۰۶۰ شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:39

هوس استخر کردم

ک ک ک....آره!!
البته استخر این مدلیااااااا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد