kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Captain Kim Junsu will attend FC MEN’s opening game I’m informing that Captain Kim Hyunjoong will not attend due to his schedule



بخدا یه روزی از دست کارای این کمپانی هیون سکته میکنم!!!

تا همین 2 ساعت پیش احتمال حضور جونسو برای بازی فردا کم بود و هیون قطعا حضور داشت ولی الان گفته شد که هیون در بازی فردا شرکت نمیکنه و جونسو حضوری قطعیه...مثل اینکه کمپانی هیون اعلام کرده که هیون فردا برنامه داره....من میکشم اینا رو...



 Captain Kim Junsu will attend FC MEN’s opening game
I’m informing that Captain Kim Hyunjoong will not attend due to his schedule


کاپیتان جونسو فردا برای بازی شرکت میکنه...

من اطلاع رسانی میکنم که کاپیتان هیون جونگ بعلت یه سری برنامه و مشغله نمیتونه حضور داشته باشه!!





نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:06

ای وای واقعا چه مرگشونه اخه! باعصاب ما بازی می کنند

هییییییییییییییی...نسیم......چی بگم والا!!!!!

yeganeh-k.c جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 21:11

مرسی از اطلاعت اخه موندم بدون ام وی چطور اجرای لتس پارتی اومده وقتی ام ویشو ندادن بیرون مرسی که گفتی ایشالله جنتلمن داشته باشه ام وی..

خواهش میکنم خاله ی مهربونم!!!

yeganeh-k.c جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:36

گزل خاله این اهنگ جنتلمن و لتش پارتی ام وی نداره ؟؟؟ یعنی بدون ام وی اجرا میکنی؟؟ یعنی ام ویشون نمیاد که ما دان کنم فقط اجراهاشه؟

والا اینم یه بی نظمیه دیگه!!!
برای جنتلمن هنوز چیز درست و حسابی اعلام نکردن!!!
لتس پارتی هم نداره فکر کنم!

yeganeh-k.c جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:20

تو عزیزه دل من نفسم حرص نخور حق میدم بهت این اخرای بی نظمیشون به حد نهایت رسیده ولی تو حرص نخور موهات سفید میشه خاله دونم...عسیسه دل خاله

ای جونم....چشم خاله!!!بوووووووووس

yeganeh-k.c جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:04

ای وای اینا چه مرگشونه اخه..چرا یوهو برنامرو عوض میکنن اخهههههه اعصاب ندارماااا میزنم خودمو میترکونم جای اونا هااااا
یکی منو بگیر ای نفس کششششش
.
.
.
اونی من متنبه شدم که این کمپانی علاوه بر این اذیتا و بدی ها فاید زیادی داشته مث معروفیت و اون سود سهام هیون که بالا رفت و خیلی چیزای دیگه با چند نفس عمیق این فکر اومد سرم اروم شدم شمام این کارو کنیین به خریتشون ببخشیدشون..که که که خخخخخ

همه اینا درسته خاله!!!
ولی این آخریا خیلی کاراش بینظمه!!!

حدیث جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:23

غزل ازاین کمپانی هیون حرف نزن که دلم خونه واقعاهیچ کاریش روی برنامه نیست تاحالاهیچ کاری برای هیون انجام نداده اصلاازدست کمپانیش خیلی عصبانیم!!بدجور!!

قبلا اینقدر رو مخ نبود!!!...
ولی جدیدا خیلی داره اعصابمون رو میریزه بهم...
از اجراهای هیون گرفته تا برنامه هایی که بدون اطلاع و مقدمه انجام میدن!!!!!!!!!!!!اییییییییییییییش...اووووووووووووووف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد