kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Kim Hyun Joong performing during 'M!Countdown'


اینم یه اطلاع کامل برای هیروهایی که میخواستن بدونن دیروز کدوم هنرمندا اجرا داشتن!



On August 15th, live broadcast of Mnet 'M!Countdown' was held at CJ E&M Center located in Sangam-dong, Seoul.

During the broadcast, 2NE1(Park Bom, Sandara Park, Gong Min Ji, CL), Crayon Pop(Elin, So Yul, Geum Mi, Cho-A, Wei), ZE:A(Moon Jun Young, Lim Si Wan, Kevin, Hwang Kwang Hee, Kim Tae Heon, Jung Hee Chul, Ha Min Woo, Park Hyung Shik, Kim Dong Jun), BIGSTAR(Pil Dog, Ba Ram, Rae Hwan, Jude, Sung Hak), B.A.P(Bang Yong Guk, Him Chan, Dae Hyun, Young Jae, Jong Up, ZELO), Say Yes(Kim Su Bin, Song Ho Kyung, Ji Sung Kyu, Kim Jun Hyung, Park Sion), VIXX(Lavi, Ken, Leo, Hong Bin, En, Hyuk), Kim Greem, Tasty(Dae Ryong, So Ryong), Kim Hyun Joong, San.E, 5Dolls(Hye Won, Hyo Young, Eun Gyo, Na Yeon, Seung Hee, Yeon Kyung), 24K(Kori, Sung Oh, Gi Soo, Dae Il, Byung Ho, Jung Wook), RUSH(Kim Min Hee, Kim Ji Hye, Yoo Sara), STELLA(Ga Young, Jeon Yul, Hyo Eun, Min Hee), M.I.B(5ZIC, Gangnam, Sims, Young Cream), and Lim Jung Hee appeared for broadcasts.




نظرات 4 + ارسال نظر
razie شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 13:22

نتم دردسر شده بود عوض کردم شاتل گرفتم حالا حال میکنم میام نت حدود دوهفته نتونستم بیام ولی فک نکنی حواسم به اینجا نبوده ها هرجور شده بود خبر میگرفتم اجی اومدم حس کردم اینجا غریبه شدمواسه همین بعد یه روز کلنجار رفتن با خودم بالاخره دوباره کتمنت گذاشتمشکلکا اینجارو خیلییییییییییییییی میدوسم

ای جونم آجی راضی خودمی!!!ک ک ک
غریبه کدومه؟؟؟؟بزنم لهت کنم؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟:))))

razie شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 01:26

من بودم حواسم نبود اجی.بازم خوبه که دومه

به به راضیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوووووووووووجا بودی تو دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:35

نه غزلم منظورم اینه که این اخره اخر بینه کی و هیون جونگ هیون اول شده؟به عبارت دیگه کی دوم شده؟

طبق معمول fx دومه!!!ایییییییییییییش

[ بدون نام ] جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:05

هیون از کی برده؟

از بقیه ی شرکت کننده ها دیگه!
اسم های همه ی خواننده ها رو گذاشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد