kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

We Got Married Ep5

ببخشید بچه ها امروز سرم شلوغ شد یادم رفت 


ساعت 9 پنجشنبه قسمت 5 ما ازدواج کردیمو بذارم براتون


همین الان یادم اومد براتون میذارم ببخشید دیر کردم




Download Episode5 part 1



Download Episode5 part 2



نظرات 4 + ارسال نظر
asalhyuni_K.C پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 01:13

مرررررررررررررسی

خواهش میکنم

انیتا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:55

زهرا جون من قسمت 4 رو دانلود کردم ولی 3-4 دقیقه اخر پارت 3 اش دانلود نشد میشه بگی اخرای پارت 3 هیون هست یا نه اگه نیست با این سرعت داغون دوباره دانلود نکنم!

یعنی پارت 3 رو از قسمت 4 بلاخره الان دانلود کردی یا نه؟الان داریش؟اگه هم نداشته باشی مشکلی پیش نمیاد چون تو پارت 1 قسمت 5 تکرار اون اولای پارت که هیون هست رو داره

عسل جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:48 http://korean-ss501story.mihanblog.com

شنیدم زوج هیونو هوانگ بو بهترین زوج شده تو این برنامه درسته؟

بله عزیزم بهترین زوج انتخاب شده من برنامه ای رو که اونارو بهترین زوج انتخاب کردنو دارمو و براتون میذارم

عسل جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:46 http://korean-ss501story.mihanblog.com

عزیزم میشه یه توضیح مختصری بدی که کلا این برنامه چیه؟

زوج انتخاب کردن قراره نمایش بدن که اگه ازدواج کردن چه رفتاری با هم دارن و قراره از بین این چند تا زوج یه برنده انتخاب بشه تو این برنامه هم میتونی هیون واقعی رو ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد