kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Barefoot Friends Ep 17 {caps with translations}>>PART 1


بچه ها سه تا پست پشت سر هم میذارم...

من که خودم خیلی از این پست ها خوشم میاد...


عکس اول...

یعنی من به شخصه فرررت این عکسم...



1) HJ eating hot potato^^هیون در حال خوردن دیب دمینی دااااااااااااااغ



they arrived at the beach^^(2
رسیدن به ساحل



HJ making fire~~( 3

درست کردن آتیش



نظرات 3 + ارسال نظر
yeganeh-k.c دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:12

وای عدیدم چقدر تو ماه شدی فدات بشم من اگر داغه به بنداز تو دهن من نسوزی مادر..بزار فوت کنم بدم بت عجیجم

asalhyuni_K.C دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 02:37

باید به هیون بگم اگه میخواد معمولی زندگی کنه بیاد پیش من!!!
من انقده معمولی زندگی میکنم
به هیشکی کاریم ندارم!!!
یه طوری که مامان جونم ازدستم عاصی شده

همینطوری خوبه عسل جونم...آدم راحت واسه ی خودش زندگی کنه!!

haniyeh یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:52

غزل میخوای به هیون بگی به دیب دمینیش پنیر پیتزا اضافه کنه؟خوشمز میشه ها

ک ک ک...
آره عااااالیههههههههههههههه!!!...خخخخ...{بوس}{قلب}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد