kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Today 8/10] Entertainment Weekly(00:20,KST): DJ DOC & 4minute's Concert, Interview w/ Yoo Ain,


اینم از برنامه ی Entertainment Weekly ...

مثل اینکه اگه اخباری که دم به دقه میاد درست باشه امروز ساعت 19:50 به وقت تهرون اونایی که Kbs world رو دارن میتونن برنامه رو از تی وی ببینن!!!

هول نکنین ما هم اینجا میذاریمش واستون!!!






نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 20:57

عزیزم چند شنبه ها؟

این برنامه جمعه ها پخش میشه!

Kimia k-c جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:28

یه دنیا بووووس واسه غزلی میرزایی خودم من فعلا میرم بوووس آجی

ای جان....باووووووووووشه....بووووووووووس!

Kimia k-c جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:27

هی وایییییی من خوب شد گفتیا..پس امروز کی بی اس میدتش..یه کاغذ بزرگ آوردم روش نوشتم ساعت هشت و ده کم چسبوندمش به ساعتمون!!

خخخخخخخخخخخخخ!!!

Kimia k-c جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:25

غزلیییییییییییییییییییییییییی من سلااااااام بیا بخلـــــــــــــــموای اگه بدونی من چقدر گشتم آدرستونو پیدا کنم مهسایی چه ادمینی هستی تو به من ایمیل نمیدی؟؟؟؟خوبببببیی آجیییی من؟چیکار میکنی؟راستی یادت باشه من شنبه بازی استقلالو گزارش میکنم حتما تی وی رو ببین(کلا تو توهمم من)راستی خونه جدیدتونم مبارک خیلی شیکه!

واااااااااااااااااااااااااااااوووووووووووووووووو....کیمی؟؟؟؟؟؟؟فردوسی؟؟؟
خودتییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دلم واست تنگ شده بود!!!
الان اددت میکنم!!!
آها مهسا خیلی سرش شلوغ بود...
تو خودت میتونی خوب تصور بکنی که چه حسی داشت...
راستی چرا نمیایی توی کلاب؟؟؟
اااااااااااا...چقدر حرف زدم!!!ک ک ک

negar جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:14

وای چه عالی...غزل جونم مرسی از این که میخوای بذاریش...ممنون اونی جون

خواهش میکنم عزیزم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد