kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

We Got Married Ep1

سلام بچه ها


به تقاضای اون دوست عزیزی که قسمت یک رو میخاست


گفتم همینجا بذارم که آرشیوش کامل همینجا باشه این برنامه 30 قسمت است و چند تا کلیپ داره


اول هم اون کلیپ کلی که تمام زوجهای فیلمو نشون میده رو میذارم




Download


اینم قسمت اول


( پارت دومش بدون زیرنویسه با زیرنویسشو نداشتم و پیدا نکردم )



Download Episode1 part 1



Download Episode1 part 2


نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 11:28 http://korean-ss501story.mihanblog.com

مرسی عزیزم.من ازالان دارم دانلودش میکنم

خواهش میکنم.دانلود کن

انیتا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:47

عزیزم دستت درد نکنه دانلود کردم خیلی قشنگ بود ^^

خواهش میکنم گلم آره خیلی قشنگه من عاشق این برنامه هیونم خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد