kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

Kim Hyun Joong, "The Reason I Didn't Say Hi To Other Singers Is..." Clarifies Rumors


یه مقاله دیگه از این برنامه!!!


http://s2.picofile.com/file/7884792575/91582_kim_hyun_joong_clarifies_rumors.jpg


Singer Kim Hyun Joong clarified the rumors that he doesn't respond to any of younger artists' bows.  In SBS "Hwasin - The Controller Of The Heart" aired yesterday, Kim Hyun Joong came out as one of the guests.  There have been rumors that after Kim Hyun Joong got famous, he doesn't accept or respond to any younger singers' bows.  Kim Hyun Joong said, "It's not that I was too prideful but it's because I get shy when they bow to me. We're not in North Korea. I have nothing to say when they bow to me so once, I just said 'Yes' and avoided them. I feel like I became some authoritative leader."  He continued, "When I go out to music programs, I don't even go to the bathroom that often. I don't want to see other singers bow to me," arousing laughter.  Internet users who saw this commented, "His clarification is so funny," "He's so shy," etc.

هیون جونگ این شایعه رو که به احترام هنرمندای جوون تر از خودش پاسخی نمیده رو واضح سازی کرد...

خیلی شایعات در مورد اینکه هیون  بعد از معروفیت به احترام خواننده های جوون تر از خودش توجه نمیکنه وجود داره!

هیون جونگ گفت:این بعلت این نیست که من زیاد مغرورم..بلکه به این خاطره که از این تعظیم و احترام اونا خجالت میکشم!!!{ای جونم...هیون خودمونی دیگه!!تــــــــــکی!!!}ما توی کره ی شمالی نیستیم!!من وقتی بهم تعظیم میکنن هیچ حرفی ندارم که بزنم!!!فقط میگم:yes!!!و ازشون دوری میکنم!!من احساس میکنم که یه لیدر معتبری شدم!

همچنین ادامه داد:وقتی به music programs میرم..حتی به دستشویی هم نمیرم!من دلم نمیخواد که ببینم که بهم تعظیم میکنن!!!

صراحت و روراستی هیون خیلی خنده داره!!

اون واقعا خجالتیه!!


نظرات 2 + ارسال نظر
Azadeh جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 07:19

غزل من دقیقا همینو ترجمه کرده بودم ...

آره وقتی تموم فهمیدم!!!خخخ
غزل اسکوووووول میشود!!!

k.cباران پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 20:53

غزلی میشه جریان جای زخم روی دست راست هیونو بزاری!به ازاده گفتم بزاره ولی انگار دیگه نمیاد.
میدونی کدومو میگم؟!
اینو
http://cems.webuda.com/up/3e19f3dbb211.jpg

هرچی هست مال تصادفش نیست.تو برنامه ما ازدواج کردیمش جای زخمه خیلی تازه بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد