kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

We Got Married Ep2

سلام به دوستای عزیزم

از این به بعد دوشنبه شبها براتون یک قسمت برنامه وی گات مریدو میزارم

امروز هم قسمت دوم رو میزارم دانلود کنید و لذت ببرید خیلی باحاله این قسمت

هوانگ بو ، هیونو زن میکنه


Mediafire

Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6


نظرات 8 + ارسال نظر
انیتا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 13:55

زهرا جون نمیشه از کل هر قسمت تیکه های هیونو جدا کنی بذاری اخه با این وضع اینترنت ایران خیلی سخته یه برنامه یه ساعته رو دانلود کنی اونوقت فقط 15-20 دقیقش هیون باشه!

خب اینکارو ایشالا بعد گذاشتن کلش یا قبلش اگه کلیپی ازش بیاد میتونم انجام بدم فقط باید صبر داشته باشی ولی واقعا دلت میاد نبینی؟خیلی قشنگه اگه از من میشنوی از دست نده من برای همین کم حجم میذارم

asalhyuni_K.C سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:10

من تاقسمت 4 دیدم
بقیشم بزارینا!!!!

نگران نباش میذارم

Azadeh سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 08:36

زهرااااا...هوانگ بو هیونو زن نمیکنه که :)))
بوتاکس برای محافظت از پوست میزنن به صورتشون و بعدشم به عنوان امضا اثر لبشونو با رژ لب میذارن :)
WGM فیوریت منه فور اور ... روش حساسم :)

بابا من حرف اون مجری برنامه رو زدم آخه کره ای بلدم گفت از زنا هم خوشگل تر شده آزاده جونم وی گات مرید فیوریت منم هست واقعا هیون واقعی رو نشون میده برا همین عاشق این برنامم

کیم شهره سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 03:00

سلام،
من فکر کردم فقط تیکه های هیونه
بقیه هم که هستن
من اونا رو نمی خوام

من کل برنامه رو دارم

ala دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 23:15

aha rasi darya to camp gozashte ino

30 قسمته کامل من اینجا قراره بذارم همراه با کلیپاش خواستی بیا دانلود کن

...... دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 23:12

زیر نویس نداره؟

چرا داره

ala دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 23:10

ba zirnvis englisi?vali b nazaram gozashtan?

آره زیرنویس انگلیسی داره.کجا گذاشتن؟

سارا دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 23:09

ببخشید زهراجون قسمت نهم چند پارته؟

2 قسمته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد