kim hyun joong k-pop hero
kim hyun joong k-pop hero

kim hyun joong k-pop hero

hyun fans

[ROUND 3] album photo

نظرات 3 + ارسال نظر
Arezoo K.C چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:45

چرا؟؟؟؟؟ بی احساس

من سرشار از احساساتم ولی تا بستنیم ندی شامت نمیدم به قیفی هم راضیم حالا فکراتو کن

Arezoo K.C چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 20:49

مبارک باشه..دیدی چه پیشنهاد خوبی دادم؟!!
100سال به خوبی همین جا دور هم باشیم!!
آقا یکی شام بده خو..

واقعا فکر کردی من بهت شام میدم؟؟؟؟ تازه میخوام ازت بکنم
به همین خیال باش کاکو

عسل۰۶۰۶۰ چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:11

من اینجا گم شدم نمیدونم نظر قبلیم تو کدوم پست بود
این شکلکه چرا بر عکسه
خب برم تا مهسا منو ننداخته بیرون

آشنا میشین کم کم ، من به این خوبی!!توشب اینجا بخواب اصن اگه حرف زدم خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد